Translate

piątek, 15 marca 2013

SMUTEK -.-

Hej!
Tak jak widać po nagłówku posta, jest mi smutno. Powód: zrozumiałam, że założenie tego bloga było wielkim błędem. Codziennie widząc napis ,,brak komentarzy'' dołuje mnie coraz bardziej.
Przyjęłam to, jako dowód tego, że nikt nie czyta mojego bloga. Postanowiłam go usunąć.
No bo, czy jest jakiś sens prowadzić bloga, którego nikt nie czyta?
W najbliższym czasie to wszystko na tej stronie przestanie istnieć.
Pozdrawiam (najprawdopodobniej ostatni raz)
Doma

3 komentarze:

  1. NIE USUWAJ! Ja czytam Twojego bloga, jednak przepraszam cię, ponieważ naprawdę mam bardzo mało czasu, by komentowac każdy rozdział :< Nie usuwaj bloga, proszę! Mogę umieścić adres do ciebie na swoim blogu, jeśli to pomoże! <3

    Oprócz tego chcę cię straaaaasznie przeprosić, gdyż jestem gapą i pomyliłam numerki rozdziałów na blogu. Przez przypadek opublikowałam rozdział numer XXIII, zamiast XIII! Żal mi samej siebie, ale cóż... Zapraszam cię do przeczytania prawidłowego rozdziału- XIII :)
    Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest naprawde suuper ale teraz to ledwo czytam opowiadania....wszystko przez szkole ;(
    Nie usuwaj !! Chociaz zrobisz co bedziesz chciala ale mysle ze powinnas umieszczac link do swojego bloga na innych (oczywiscie jesli tylko mozna) napewno ktos wejdzie przeczyta ;) Pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj bloga!!! To najlepszy blog jaki czytałam. Już go poleciłam koleżankom. Wstawie link na moje blogi! :)

    OdpowiedzUsuń